The strange little guy in the blue hood is well known to Krosmoz. His name is Joris and he’s proposing to take you on a fantastic adventure. Our hero is leading a happy life in his magic shop in the city of Bonta. But one day, when he seeks out his idol, a Gobbowl superstar, everything changes for the worst as Julith, the vengeful witch, is back in town!