Pierre is still suffering after his brother’s recent death. He accepts his best friend Tessa’s invitation in her family home. At last, a week alone to meditate on his life. Upon his arrival, Pierre finds the house already occupied by Mary, Tessa’s sister, who came to heal a broken heart. After a particularly drunken night and Tessa’s unforeseen arrival, the trio will go through awkward situations and unexpected revelations.