A film based on a story by Jaroslav Kmenta, the author of the book Padrino Krejčíř. It tells the story of a Mafioso who got rich by tax fraud of billions of crowns in transactions with petroleum products and who later tried to gain control of the state-owned petroleum concern. The main character is the gangster Radim Kraviec, nicknamed Káčko. He was always capable of violence, but when his father is abducted and killed by a competing mafia, he is changed into a murdering monster.