Pepa is not homeless but he is close to it. He makes his living by robbing cottages and houses. During one of his raids he nearly gets caught and after escaping deep into the woods he finds something quite unexpected - a damaged video camera with a tape that shows the way to a hidden treasure. Pepa decides to have it no matter what is the cost. But he is not alone, as other treasure hunters learn about the discovery and also start searching the countryside for it. No one knows how dangerous it will become as the treasure is not what it seems to be.