A bitter elderly count resides in an old, decrepit manor house near Berlin. His only son is coming to visit with his new girlfriend and her daughter from a former relationship. The count promises his handsome young male employee the manor house if he kills his son during the visit. The count’s son steals some drugs from a biker gang and they send a hitman after him. In the sultry summer countryside, people are bored, people are nasty and something really bad is going to happen.