This foolhardy office group knows nothing about safety. In a feeble attempt to start a workplace safety group as demanded by the Health & Safety Board… President Brian gathers everyone together for an urgent boardroom meeting. Some of the employees bring up valid concerns in the workplace: cold sores, office games, gambling, smoking, sexual harassment and anger management. Ridiculous but true, the team learns how to cope together in a hilariously ludicrous way.