Viktor, the famous scientist, lives a happy life together with his wife Lena, despite a tragic accident during their youth. One day, he does a groundbreaking discovery with his enthusiastic assistant, Titus. They found a way to send emails to the past. Viktor his desire to change the past of Lena and him becomes to irrepressible and he presses 'send'. The past, no matter how small the alteration, can't be changed without any risks. A surprisingly - not so coincidentally - love story about the responsibility of your own happiness, about fate, coincidence and… to press 'send' too quickly.