Pretending to be his deceased brother, Mark travels to Ireland where the very wealthy Grace wants to revive a 20-year-old affair. Accompanied by Ronnie, a younger sidekick who forced his company on him, Mark’s intention is to screw Grace like his brother screwed his wife, reap her fortune and posthumously inflict the ultimate revenge on his brother.