Rebekka travels back to a hotel by the Norwegian fjords seeking revenge on the man who ruined her sister's life. Traveling under false identity, Rebekka arrives at an idyllic hotel situated in the majestic fjords of Western Norway. She is going to meet Morten Holand, the innkeeper and the town's "Golden Boy", with whom she shares a dark secret surrounding the death of her sister. Fixated on plotting her revenge against Morten, Rebekka sets out to destroy his perfect family life, turning his friends and the townsfolk against him. Soon it becomes apparent that Rebekka's action have consequences for more than just Morten himself, as life in the village begins to unravel, and Rebekka must determine how far she will go to seek revenge.