Thirty-year-old Samson leads a quite life in Nice, with his taxi, his girlfriend and his cat One day, he drops a beautiful customer off at her home. There seems to be some strain between them. But a few hours later, the customer's daughter disappears and his life is turned upside down. Accused of having abducted her, he is caught in the hellish spiral of the judicial machine. How do you establish your innocence when you are the perfect suspect?