OK, Marie is a little tired of the carelessness of her husband Sam, an unemployed executive who has been without work for two years. OK, she is very tempted to give in to the seduction of a handsome stranger who is pursuing her. OK, there's also her daughter's piano competition... Although this crazy and fragile balance is just about maintained, an unexpected event leads the whole family onto an even more insane path.