Bruno, Leon and Zoki have only one passion in life: hip hop. They spend most of their days creating rhymes and practising. Bruno makes his mark as a singer and wins a competition which opens up new opportunities for the three friends: a concert, and possibly even an album. But Bruno's meeting with Nina, the beautiful violinist, seems suddenly to threaten their dream and undermines their friendship.