Lin Aiyu, an Chinese illegal immigrant, is a prostitute in the streets of Belleville in paris. She lives with her teenage daughter, who she hides her job from. Their lives are turned upside-down one night when an unknown injured man suddenly bursts into their home. Sometimes an abductor, sometimes a prisoner, the man is nevertheless a threat and an opportunity to be taken.