Heaven on Earth is a new, heartfelt tale about the people in the small village of Ljusåker, in the northernmost part of Sweden. What happened to the villagers after their choir director, the world renowned conductor Daniel Daréus, passed away, leaving behind the choir and the love of his life, the beautiful soprano Lena, who is expecting his child.