Comedy inspired by paperback crime novels tells the story of an adventurous search for a mysterious murderer who just after the end of the First World War has begun a rampage in Wilson City, a jerkwater town somewhere in Eastern Europe. The investigation is being led by an inhomogeneous pair of detectives - a greenhorn and local police cadet named Eisner and an experienced FBI officer Food, who has been sent to Europe by US President Woodrow Wilson himself.