The comedy unfolds in the attractive environs of the neverending filming of a TV serial. The performance opens up with wonderful interplay of relationships, characters, situations, conflicts, big hopes and ambitious plans interwoven with a love motif. At the end of this bizarre story we are surprised by the harmony created from the discord of authentic human emotions.