Heidi, a five-year-old orphan, lives with her grandfather in the Swiss mountains. But her happiness ends when her aunt Dete takes Heidi to Frankfurt, where she has to take care of a sickly child from a wealthy family call Klara. The sympathy and the innocence of Heidi will make her live new adventures in the company of he’s new friend Klara.