Overweight, overworked, and disenchanted, German comedian and TV star Hape realizes he can't keep on this way. He takes a six-month sabbatical, and embarks on a pilgrimage on St. James' Way, the famed path to Santiago de Compostela. He sets out in search of... what, exactly? God? Truth? Peace? Himself? A film about finding and seeking – sometimes hilariously funny, sometimes moving and emotional.