Greece. Sometime in the near future. A seaside resort struck by a heavy heatwave. Water is rare and violence is mounting. Ashraf, a solitary immigrant, is looking after a villa while its owners are away. On a dusty road crushed by the sun, he is stopped by a police officer for an identity check...