When a young newly-wed couple - the geeky, bespectacled Edward and the innocent but dangerously alluring Samantha - turn up at the majestic and remote country house hotel where they are planning to spend their honeymoon, they find that the place has been taken over by the high-spirited members of an Undertakers' Annual Convention. But their attempts at romance are quickly dampened as they become helplessly embroiled in an intriguing whodunit when the Head of the Funeral Directors' Association dies in bizarre circumstances.