This story takes place in a playful universe in which everything is permitted. Doctor Proctor is stuck in time after a desperate attempt to stop the wedding between his beloved Juliette and the ghastly Claude Cliche. Lisa and Bulle get on the case. Together they travel through time in Doctor Proctors time-travel bathtub. Together, could they save the world, and true love?