15-year-old Roma lives with her father. The two lead separate lives side by side; he - immersed in the world of science, rules and emotional coldness; she - in the world of dance, teenage rebellion and longing for her father’s attention. Roma’s life changes when a homeless man appears in the neighborhood. She starts exhibiting symptoms of a disease strangely similar to those her mother developed before she died. In Roma’s life, the difference between the real and the unreal becomes blurred. The fates of the homeless man and Roma seem to be interdependent; she is convinced that the homeless man is her injured Guardian Angel, trapped in a human body.