Tehran. Present day. After the death of his wife and the onset of the old age crisis, distraction and Alzheimer’s, Mr. Safari, an eighty-year-old pensioner, is persuaded to visit his son who lives abroad. As a young woman assumes responsibility for providing Mr. Safari’s travel arrangements, Mr. Safari gradually falls in love with her, gives up the idea of traveling and decides to express his love for her at any price, even if it means committing murder before he loses his memory completely.