Thirteen-year-old Achille waits full of hope for his father to be released from prison. A father whom he has never known and whom he has always imagined in his fantasy. His dream of a life as a real family is put to the test by his mother who is tired of waiting and by his inadequate father who has lost all sense of responsibility after so many years in jail.