The first summer shapes the first years of our lives: we are freer after our fist summer, when we make our first decisions, when we have time to feel in our own terms, without hurrying. This film has the pace of the summer holidays spent on temporary jobs, driving classes, taking walks by the river and falling naively in love. Isabel meets Miguel and every day they get a little closer. The easiness of summer might not be perpetuated in time.