The story is about Liza. She is a young woman who travels to Venice to meet her Italian father Mauro. Mauro has not seen Liza since she was three years old, when he and Liza's mother decided to split up. Mauro has traveled the world since as a musician and hopes to get to know his biological daughter during this brief holiday.