Anna escapes with her 10-year-old son Nathan from Paris when she risks losing him in a custody battle. They travel to Anna’s new boyfriend in Colombia and try to work on their relationship there, meanwhile Anna struggles with her role of being a mother. Director Toluemonde explores motherhood and society’s view of those that fall outside of the norm.