Two brothers - Lyubaka and Gosho, and their two sons - Bobby and Marti, rob a post office. After the robbery Lyubaka runs away with the money. He will soon be found dead; the money has disappeared without a trace. The others will do everything they can to find it quickly. Bobby also wants to find out the truth about his father's death. To do this, he has to go back to sad memories from his childhood home. That's where he has to look for the cause of the complicated relations among the four men. When events start fitting together like pieces of a puzzle, Bobby will discover the terrifying truth and face a tough choice: to take revenge for his father's death, or to forgive.