For Richard, life is an unending cyclical journey to scratch out a living. Fetch water, take diesel from the pipeline, try to sell it by the side of the road, go to school, study in the dorm, fetch water again. If he wants to reach his goal - to get his education and use it to break out of the vicious circle of his life - he can't stop. In a lively observation, the film director brings us closer to the life of poor Africans in the Niger River Delta. Close to natural heritage of enormous value, a huge agglomeration of residents suffers, to whom massive oil extraction that brutally destroys the environment brings only meager extra income.