Ingvild is the stage manager at the National Theatre in Oslo. She needs to find some direction in her life and has artistic ambitions. She cant stand actors but manages all the same to entangle herself with two wildly different thespians. Jeppe is a well-known hellraiser, getting on in years and Hans is a promising young talent, albeit rather mild mannered. Ingvild embarks on a rocky journey that will change her life for good. Autumn Fall is a dark comedy with some very unexpected twists.