Füür oder Flamme tells the story full of surprises from the trendy Westend district of Zurich with a surplus of possibilities. In the center of a surplus of possibilities, Tina, a young actress who simply cannot make up her mind. Not even between her two lovers. Heinz, father of a real brat, is divorced and has essentially remarried his thriving advertising agency. Olaf, who could be Heinz's son, lives in a loft, plays music and also happens to be the most creative pizza courier in the city.