Franky and Krimo dream of leaving the grey grime of their neighborhood behind and of traveling to the famous and diabolical Thai beach resort of Pattaya. To get there cheaply, the two friends have the crazy idea of registering, unbeknownst to him, the local little person for the Thai Dwarf Boxing World Championship. But what was supposed to be a dream vacation will transform into the most insane and dangerous adventure of their lives.