Madrid, a young Colombian woman consults a priestess on its future, this tells you which should help seven strangers, in very different ways, so that your life is heading, though they share without knowing the same place and same time. These seven different stories speak of love, pain, friendship, envy and hatred of ways. The screenplay is based on poems by Adan Quiroga.