In a world abandoned by men, a mechanical monk follows a strange little red man. The two characters see deserts, visit ghost cities and walk in savage woods just to reach a magic hill. They will find an old, battered teddy bear, and this will be the first step of their friendship. Together, they will try with all their might to breathe life into the bear, so to fill the void of their lives.