The Arab Spring, Yemen 2011. The revolution continues. It's the monsoon season and life goes on smoothly for the inhabitants of Socotra Island. Not far from land, a sailing boat bearing an Israeli flag sinks and the search for survivors begins. A castaway is washed ashore a secluded beach. On the other side of the island, a native dreams of the castaway seeking his help.This adventure begins through the castaway's body, a man who in the sinking of his life sees for the first time a chance to know gratefulness, to be reborn. Will he overthrow destiny? Will he get back alive?