Being Bruno Banani tells the unique story of the first and only Tongan Luger who managed to qualify in an amazingly short amount of time for the 2014 Winter Olympic Games in Sochi. Through his name he also acted as the first 'living brand' using a completely new and disputed way to get around the strict IOC's Olympic advertising regulations.