In a New York Police interrogation room, two detectives are trying to get answers from eight people living in the same building in the heart of Little Italy. Each tenant seems to have the means, motive, and opportunity to be involved in the recent disappearance of their Landlord. Drawn from true-life events, Mosaic explores the many problems that infect our society and that invade the serenity of our daily lives made anemic by a lack of moral principles and ethics.