Everyday life of a family associated with the theater, on the background of the energy crisis in Erevan in December 1992. The director sets in motion a time machine: the past meets the present and it mixed reality and fantasy. And then the story of the family becomes the talk about winning all the adversity the power of the spirit of the Armenian nation-builder, and the life of this family of intellectuals there is very great Armenia.