1997. Tiger, a Serb living in Germany is best friends with an illegal Albanian refugee, Kiki. A natural hustler, Kiki sweet-talks his way into odd jobs and women's hearts. The bond between the two men appears unbreakable, but the combination of Tiger's malicious father, who despises Albanians, and Kiki's new German girlfriend conspires to draw them apart. An emotional roller coaster, Gsponer's film casts a cold light on the reality of refugees' lives in Europe today. Powerfully acted, this is an auspicious feature debut for such a young director.