Bergoglio is an extraordinary figure, with a wealth of interpretations, that has really fascinated me, the film ends the day that he is elected Pope, "Call me Francesco" depicts his human and spiritual adventure from his vocation to the years of training in the Jesuits, from the harsh experience of the dictatorship up until his pastoral mission amongst the poorest people of Buenos Aires, before being called to the Papal throne. The enthralling story of the Pope who chose to be called as the most humble of saints in order to bring the Church back to its true mission.