Ana, Elena and Micaela: three Romanian women who have been living and working as caregivers in Italy for a while. When the first two loves their jobs, they begin a voyage through the Marche and Polesine in search of work. Solidarity, friendship, shared memories and hybridized traditions in communities immersed in Italy, Emilian farmers, Eastern Orthodoxy in Fabriano, Romanian workers. Memories of communism and women’s empathy in Elisabetta Sgarbi’s third feature film, a cross between documentary and fiction.