Sensitive and restless Johannes is accepted to an elite school in the city and expects life to go uphill. Instead, he becomes the victim of mental abuse by his classmates. In search of recognition, he goes to his old friends from suburbs, who spend their time doing drugs, hanging around, and partying, rather than focusing on schoolwork. At home, Johannes must deal with his mother’s deteriorating mental health. As the tension grows, he finds himself at zero point, where he must completely reset his life to build it up from scratch. After being denounced as an outcast in school and frightened away from home by his mother's developing schizophrenia, there is no other way out for Johannes but to start improving his life by reforming himself.