Sonia wishes to introduce Franck to her father, Jean-Pierre, the director of an ecological hotel in Brazil. The whole gang gets together there for a dream vacation. One morning, the guys set off on an excursion in the Amazonian jungle. Jean-Pierre forces them to take his cantakerous mother, Yolande, along with them. The following day, they have all disappeared. All that remains is the small camera they had with them when they left. Sonia and her father will look at the video, hoping to find some trace of them.