As communism collapses in their native Albania, Ullka decides to flee to Switzerland, in the hope of finding her ideal man. Accompanying the mother daughter duo is Ullka's friend Mira, an actress. Despite having no visas, the intrepid friends manage to reach Switzerland with the child.