With exclusive access to his extraordinary unseen and unheard personal archive including hundreds of hours of audio recorded over the course of his life, this is the definitive Marlon Brando cinema documentary. Charting his exceptional career as an actor and his extraordinary life away from the stage and screen with Brando himself as your guide, the film will fully explore the complexities of the man by telling the story uniquely from Marlon's perspective, entirely in his own voice. No talking heads, no interviewees, just Brando on Brando and life.