Set in your average suburban town, a young girl suddenly disappears after being in contact with a strange boy on a social networking platform, and after being bullied by her former best friend. Some people in town start to get nervous as the facade of suburban perfection crumbles, lifting the shadow to reveal a monstrous intrigue and an appalling truth...