David spends the last of his cash on a few days at a luxurious hotel in the Engadine. His plan: to commit suicide. But first he invites his unwitting brother Gian with his girlfriend Valeria to share these last few days with him. The stage is set for David's destructive behaviour, but as soon as his intentions become clear, tensions rise dramatically. Gian and Valeria are catapulted into a wide range of emotions, from disbelief to desperation.