Esther and Willy are handicapped. And in love. And on the run. Perhaps from Gilou and Colise, two burly, bearded snoopers in the van who are trying to get a fix on Willy’s mobile phone? Or from the man who calls himself Jesus and has the stigmata on his hands to prove it? Or from the men from a nearby warehouse who are searching for the perpetrator who has violated the wife of their boss? And who is the mummy in the sleeping bag?