Sammy, slacker and amateur crook, must satisfy Ottakring’s dead godfather’s last wish: keeping track of everything. But Sammy is not a godfather. Valerie studies business and travels to Ottakring, to transform her theories about sustainability in business into practical. Their paths cross, they form an alliance and everyone could profit. If only emotions wouldn’t be involved.