Losing his memory after a mugging, a man known only as 'MP' (Missing Person) leaves his home and sets out on a journey - in search not only for his memory but perhaps also for a new identity. MP finds himself confronted by a world in which there are no longer any certainties; an era of crisis on many levels. On his travels from country to country, portrayed via an associative image montage and through a series of strange, illuminating, sometimes comic encounters, MP attempts to gain insight into the complexity of life in the 21st-century West - into what commentators have called an age of 'rolling catastrophe'.